چگونه یک کافی شاپ موفق داشته باشیم

کافی شاپ موفق یکی از آرزوهای هر فردی که است که در این کسب و کار سرمایه گذاری کرده است ولی اینکه چه جوری به این جایگاه برسیم یک سری شاخه داره و یک سری برگ! در مورد شاخه ها توی مقاله های قبلی مثل مقاله بازاریابی کافی شاپ صحبت کردم توی این مقاله میخام کمی از برگ ها بگم

 

 

برگ اول: به عنوان یک کافی شاپ موفق؛ مشتریان چه قدر از شما رضایت دارند؟

شاید بگید خیلی! اولا که خیلی اصلا معیار مناسبی برای بازاریابی نیست! دوما خیلی یعنی چه قدر؟ سوما این خیلی رو از کجا آوردید؟ اینها فقط حدس و گمان شماست باید اگر قرار بارازیابی درست انجام بشه باید واقعا به این قضیه دل داد باید واقعا براش زمان گذاشت باید یک اصول برای خودتان داشته باشد که به شما بگوید مشتری از شما جه قدر رضایت دارد این اطلاعات از مشتری گرفته بشه توی فایل اکسل ثبت بشه و درضد رضایت سالیانه شما مشخص بشه

 

برگ دوم؛ اگر قرار باشه کافه ی شما به عنوان یک کافی شاپ موفق یکی از گزینه ای منوش معروف بشه اون چیه؟

موردی که توی بازایابی کافی شاپ خیلی مهم اینکه اگه قرار باشه یکی از مورد های کافه ی شما معروف بشه و افراد مختلف رو از سرتاسر شهر بکشون به کافه ی شما اون مورد کدوم؟ باید زمان بذارید و اون مورد رو توی منوی خودتون پیدا کیند شاید اونقدری که این مورد مهم هست این مورد مهم نیس که منوی متنوعی داشته باشید

 

برگ سوم: به عنوان یک کافی شاپ موفق آیا موردی توی منوی کافه شما هست که وقتی مشتری سفارش میده اونو نداشته باشید؟

اگر مشتری یه مورد رو مثلا به شما سفارش بده و شما نداشته باشید حتی اگه آخر شب باشه و تایمی باشه که تمام مواد اولیه تون تمام شده باشه؛ میتونه نارضایتی رو به شدت بالا ببره پس حواسمون باشه که مشکلات این شکلی برامون پیش نیاد

 

امیدوارم که لذت برده باشی تا اینجا در آخر بهت پیشنها میکنم که حتما درس اول محصول آموزش بازاریابی کافی شاپ رو که به صورت رایگان واسه ی شما آماده شده رو ببینی

آموزش بازاریابی کافی شاپ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست