جذب مشتری لوازم آرایشی

جذب مشتری لوازم آرایشی شاید خیلی از ما با آن درگیر هستیم ولی موضوع فقط جذب نیست بله هم جذب است و هم حفظ مشتری لوازم آرایشی است امروز باهم در این مقاله و ویدیو قراره کلی در مورد اینها بدانیم قبل از آن بهتون پیشنهاد میکنم حتما یه سری به مقالات قبلی بزنین برای دیدن این مقالات و ویدیو ها اینجا کلیک کنید اینم همین اول کار بگم به اندازه ی کافی در مورد تکنیک های فروش توی مقاله ها و ویدیو های قبلی صحبت کردم توی این مقاله فقط با قانون جذب بریم جلو. پس با من همراه باشید

خیلی از ماها سعی میکنیم که مشتری را جذب کنیم ولی بعضی وقتها از جایی مشتری برامون میاد که اصلا فکرش رو هم نمیکنم متاسفانه توی نت یا حتی سایت خودم همش از تکنیک گفتم و غافل از اینکه چیزی که واسه ی ما نتیجه میاره اون احساسه اون فرکانسی که ما به جهان میفرستیم

از فرکانس تا جذب مشتری لوازم آرایشی

همه ی ما دستگاه ارسال فرکانس هستیم و مدام در حال ارسال فرکانس به دنیا هستیم بعضی از ما فرکانس درست تری ارسال میکنیم و ثمره اش میشود کلی اتفافات خوب و بعضی دیگر فرکانس بد میفرستیم و میشود بی پولی عدم سلامتی و روابط بد! ولی چه جوری میشه که ما فرکانس بد میفرستیم که مشتری دم مغازه نمیاد و میشه کسب و کار کساد! شما میرید پیش همکارتون بهتون برمیگرده میگه که اوضاع افتضاحه دلار اینقدر شده نمیدونم فلان شده اوضاع همینطور خراب تر داره میشه شما اینو میشنوید و بهش فکر میکنید و به محض شنیدن فرکانس بد میفرستین ثمره اش میشه چی؟ از جنس همون اتفاق وارد زندگی تون میشه جذب مشتری تون کم میشه دیگه کمتر مشتری بهتون مراجعه میکنه و ثمره ی اون فرکانس میشه یه مشتری کمتر! این فقط یه نمونه بود هزاران مورد دیگه از اینها ما در طول روز باهاش رو به رو هستیم که فقط فرکانس ما رو منفی تر منفی ترو منفی تر میکنه مثلا توی تلویزیون میبینم که توی فلان سریال شخصیت پولدارش همونی که آدم بدیه! از راه حروم پول درآورده و این باور به ناخود آگاه ما ارسال میشه که فقط از راه نادرست میشه به ثروت رسید اینها فقط نمونه های کوچکی از هزاران موردی که باید بهش توجه کنیم تا ببینیم

اما چی کار کنیم که این فرکانس ما کمی مثبت تر بشه؟ اینو همین اول بگم که یکمی بهتر شدن فرکانس فقط یکمی باعث میشه کلی نتیجه ی خوب واسمون اتفاق بیوفته مثلا فرض کنید شما به این توجه میکنید که چه قدر ثروت توی دنیا هست و واقعا از ته دل احساس خوب بهتون میده نتیجه اش خیلی زود خودشو نشون میده و میبینید که امروز به نسبت روزهای قبل مشتری بیشتری جذب کردید یا مثلا یه پولی که از یه نفر میخاستین و شما اصلا یادتونم نبود طرف بهتون زنگ میزنه و ازتون شماره کارت میخاد تا براتون واریز کنه

این ویدیو را در آپارات ببینید

احساس خوب= اتفاقات خوب

برای اینکه ببنیم چه قدر فرکانسمون درسته کافی به احساسمون توجه کنیم احساس ما مثل یه قطب نما که هر لحظه داره به ما میگه که ما توی چه شرایطی هستیم اگه احساسمون خوبه ثمره اش میشه اینکه مشتری بیشتر میاد سلامت تر از قبلیم روابط بهتری داریم و اگه احسامون بدتره حالت بر عکس پس قانون اول شد احساس خوب = اتفاقات خوب

این احساس قرار نیس به صورت فیک خوب بشه آ ! همه ی ما بلدیم خنده زورکی کنیم ولی اون خنده کجا خنده ای که واقعا از ته دله کجا! البته خنده ربطی به احساس نداره ولی اینو گفتم که احساس فیک رو با احساس دلی اشتباه نگیرید! چه جوری احساسمون خوب میشه با توجه کردن به الگو ها با توجه کردن به ثروتی که توی دنیا هست با توجه کردن به این همه ی زیبایی که توی دنیا هست با شکرگذاری به خاطر داشته هامون

اولین مورد برای جذب مشتری لوازم آرایشی

اولین چیزی که من بهتون پیشنهاد میدم برای اینکه به خواسته توجه کنید و جذب مشتری تون بیشتر اتفاقی که توی مینیمم حالت رخ میده اینکه دنبال الگوهایی باشین که توی همین زمان با شرایط بدتر از شما تونستن حسابی ثروتمند بشن مثلا یکی از دوستان تعریف میکرد توی یکی از خیابون های شیراز یه فست فودی هست به نام فست فود ۱۱۰ این فست فود اونقدر مشتری داره که پس بر نمیاد در مقابلش یه فست فودی دیگه هم توی همون خیابون هست با موقعیتی صد در صد مشابه ولی اون به قول خودمون پشه میزنه یا مثلا اگه بخام یه مثال دیگه بزنم خودم بارها دیدم که دو تا مغازه کنار هم هستن که یه محصول رو عرضه میکنند دیوار به دیوارم شاید باشن از همه لحاظم یکسانن حتی قیمت و هر عامل دیگه ای که شما فکرشو بکنین هم یکسانن ولی یکی شون فروشش خیلی زیاده اون یکی اصلا فروشی نداره ما باید به اون اولی توجه کنیم دنبال کسایی باشیم که بدون ارث تونستن به ثروت برسن دنبال کسایی باشیم که از فقر توی محدودیتها ستاره شدن ذهنمون رو پر کنیم از این آدمها اون وقت خود به خود میبینیم که خیلی اتفاقات خوب پشت سر هم میوفته

دومین مورد برای جذب مشتری لوازم آرایشی

دومین چیزی که بهتون میگم برای جذب مشتری بیشتر اینکه ما باید شکر گذار باشیم این مورد هایی که میگم همش به این کمک میکنه که ما احساسمون بهترو بهتر بشه آ. شکر گذاری خیلی اصول داره خیلی مهمه و اگه بتونیم درست انجامش بدیم شاهکار کردیم یه تمرین همین اول کار میدم و اون تمرین چیزی نیست جز اینکه هر روز صبح که بلند میشین ده تا مورد بنویسید که شما باتب اون شکرگذار هستید مثلا خدا رو شکر که پاهام سالمه خدا رو شکر یه مغازه ی اجاره ای دارم که راه پول درآوردنمه خدا رو شکر که امروزم بهم فرصت دادی تا بتونم یه زندگی بهتر بسازم خدا رو شکر به خاطر این هوایی که اطرافمه و اونقدر بی معرفتم که هیچ وقت بابتش ازت تشکر نکردم خدا رو شکر به خاطر خانوادم که پشتیبانمم و همیشه کنارم هستم و هزاران خدا رو شکر دیگه ولی یه نکته ی مهم اینها همش رو ما انجام میدیم تا به احساس خوب برسیم اگه انجام دادی دیدی حست خوب نشد بدون راه رو اشتباه رفتی مثلا وقی میگی که خدا رو شکر بابت مغازه ام میگه چه فایده این که اجاره ایه دیگه ام که توی این شرایط نمیشه مغازه خرید و هزاران خسرت میاد توی ذهنت این شکر گذاری رو انجام ندی خیلی سنگین تره میگن روزی یه فقیری کنار یه جوب نشته بوده یکمی نون خشک جلوش بوده اینا خیلی سفت شده بودن واسه همین نون را میزده توی آب جوبا میخورده و بعدش میگفته خدایا شکرت یه مردی میاد رد میشه میگه چیو داری شکر میکنی؟ به خاطر این نون خشکا با آب جوب؟ میگه که این شکرگذاری که میکنم از صد تا فوش واسه خدا بدتره خیلی از ما به خدا تیکه میندازیم با آه شکر گذاری میکنیم اینجور موقع ها به خدا میگیم که ببین من چه آدم خوبیم که تو انقدر به من بد کردیو بازم من شکر میکنم! و این همش اشتباه اشتباهه اشتباهه با این روش هر روز فقر بیشتر و بیشتر و بیشتر میشه راهش فقط اینکه از ته احساس شکرگذاری داشته باشیم انگار از ما خوشبختر توی این دنیا نیست و این اخساس رو ماه ها ادامه بدیم اونوقت میبینیم که چه جوری از درو دیوار واسمون نعمت میباره

کلام آخر

بهتون پیشنهاد میکنم حتما محصول آموزش فروشندگی لوازم آرایشی و بهداشتی را که به صورت رایگان روی سایت قرار گرفته رو ببینید مطمیئن باشید چیزی رو از دست نمیدید منتظر شندین خبرهای موفقیت تون هستم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست