ایجاد تغییرات در زندگی

ایجاد تغییرات در زندگی بسیار مهم است زیرا زندگی مانند یک آب راکد می شود در صورتی که زندگی ما انسان ها باید مانند آب در جریان باشد به شما پیشنهاد می کنم با من تا پایان این مقاله همراه باشید تا رویه های زمدگی مان را تغییر اساسی بدهیم..

ایجاد تغییرات در زندگی برای بهبود بخشیدن

گاهی رویه های ام را متوقف می کنم .در غیر این صورت ،زندگی،راکد و غیر جذاب می شود.یک مثال ساده اش ،کارکردن با وزنه است.وقتی برای مدتی در یک زمان ثابت و به یک روش مسابه و تکراری بدن سازی می کنم بدن ام نمایش نتایج مرکب را متوقف می کند.خسته می شوم ،اشتیاقم را از دست می دهم و تکانش بزرگ ،دیگر خودش را نشان نمی دهد به همین خاطر ،مهم است که با آن مبارزه کنید با روش های جدیدی خودتان را به چالش بکشید و تجربیات تان را تازه کنید!

به عنوان مثال در حال حاضر می خواهم ماجراجویی های بیشتری را به زندگی ام اضافه کنم .برای انجام دادن کارهایی که به طور عادی انجامشان نمی دهم ،برای خودم اهداف هفتگی و ماهانه و سالانه تعیین می کنم.کارهایی هستند مثل خوردن غذاهای متفاوت ،ثبت نام در کلاسی جدید ،بازدید از یک مکان جدید یا پیوستن به یک باشگاه برای ملاقات آدم های تازه این تغییرات کوچک به انسان احساس سرزندگی می دهند،کمک می کنند تا دوباره انسان اشتیاق خود را به دست آورد و فرصت هایی به وجود آورند برای کسب دیدگاه های تازه

رویه های تان را بررسی کنید .ااگر کاری که سابق براین به شما انرژی می داد حالا یکسان و خسته کننده شده است یا دیگر نتایج فوق العاده ای به وجود نمی آورد تغییرش دهید.

ایجاد تغییرات در زندگی

از ایجاد تغییرات در زندگی تا ریتم رفتاری تان را پیدا کنید

وقتی رفتارهای منظم روزانه تان به یک رویه تبدیل شدند،باید از توالی آن مراحل برای ایجاد یک ریتم رفتاری استفاده کنید.وقتی رفتار های منظم و اقدامات تان را با ریتم های منظم هفتگی ماهانه فصلی و سالانه تطبیق می دهید مثل این است که مقابل خانه تان فرش خوش آمد گویی برای تکانش بزرگ پهن می کنید.

اقدامک: همین الان این ویدیو رو ببین
عادت های خوب برای سال جدید

این کار ،مثل حرکت در آمدن چرخ های لوکوموتیو قطار است.وقتی قطار ثابت است جلوگیری از حرکت رو به جلوی آن خیلی راحت است و با قرار دادن یک تکه چوب،زیرچرخ جلو،می توان این کار را انجام داد.انرژی خیلی زیادی لازم است تا پیستون ها شروع به حرکت کنند و مجموعه ای از ارتباطات را به وجود آورند که در نهایت باعث حرکت جزیی چرخ ها شوند این فرآیند آهسته است ولی به محض این که قطار شروع به حرکت کند،چرخ ها به یک ریتم می رسند اگر فشار ،ثابت باقی بماند،قطار به تکانش دست پیدا می کند و حالا بیایید ببینید چه می شود!اگر قطار با سرعت ۵۵ مایل در ساعت با دیوار پنج فوتی بتونی تقویت شده با فولاد ببرخورد کند نابودش می کند و به جرکت اش ادامه می دهد تجسم موفقیت تان مثل لوکوموتیو غیر قابل توقف به شما کمک می کند تا در دست یافتن به ریتک رفتاری خود مشتاق بمانید.

من همراه با ریتم های رفتاری روزانه ام ،برای آینده هم برنامه ریزی می کنم.مثلن با بررسی دوباره ی هدف عمیق تر کردن عشق و صمیمیت در زندگی زناشویی ام ،یک برنامه ی منظم هفتگی،ماهانه و فصی طراحی کردک.می دانم که زیاد رمانتیک به نظر نمی رسد ولی شاید توجه کرده باشید که حتی وقتی چیزی برای تان اولویت خیلی زیادی دارد ،اگر در تقویم تان برنامه ریزی اش نکرده باشید اغلب انجامش نمی دهید درست است؟

ایجاد تغییرات در زندگی عاشقانه ی ما:

در این بخش از مقاله قسمتی از زندگی دارن هاردی را به زبان خودش می گوییم:

اقدامک: همین الان این ویدیو رو ببین
دانلود رایگان: تاریخچه و سیر تکاملی شخصیت شناسی MBTI

همیشه جمعه ها شب قرار عاشقانه است و من و همسرم جورجیا بیرون می رویم یا باهم یک کار خاص انجام می دهیم ساعت ۶بعدازظهر زنگ آی فون هر دوی ما به صدا در می آیید و مهم نیست که مشغول انجام چه کاری هستیم چون قرار عاشقانه مان آغاز شده است !شنبه ها روز خانواده است یعنی کارکردن ممنوع!از غروب آفتاب جمعه تا طلوع آفتاب یکشنبه وقتی است که ما برای زندگی زناشویی و خانواده مان می گذاریم.اگر این حد و مرز را به وجود نیاورید ،کار امروز تمایل دارد خودش را به فردا موکول کند .متاسفانه آدم هایی که نادیده شان می گیریم اغلب مهم ترین آدم های زندگی مان هستند.

هر هفته ساعت ۶ بعدازظهر یک شنبه ها وقت مرور و بررسی رابطه مشترک مان است.این تمرین را از متخصصان رابطه ی مشترک ،لیتدا و ریچارد ایر یاد گرفتم کهدر مصاحبه ام با آن ها در اکتبر سال ۲۰۰۹ برای مجموعه ی صوتی موفقیت به من توضیح دادند در این زمان ،درباره ی پیروزی ها و شکست های هفته ی گذشته و در ضمن تغییرات و اصلاحاتی که باید در رابطه مان ایجاد کنیم ،صحبت می کنیم .مکالمه مان را با گفتن چیزهایی آغاز می کنیم که طی هفته گذشته به خاطرشان از هم سپاس گذار و قدر دان هستیم.شروع کردن با چیزهای خوب ،همیشه مفید و کمک کننده است.بعد،با ایده ای که در مصاحبه با جک کنفیلد یاد گرفتم از هم می پرسیم:(در این هفته از یک تا ده ،به رابطه مان چه نمره ای می دهی؟)این سوال بحث را می برد سمت پیروزی ها و شکست ها!بعد از آن درباره ی تغییرات و اصلاحاتی که باید در رابطه مان ایجاد کنیم،صحبت می کنیم که این موضوع از طریق سوال بعدی انجام می شود:(چه کارهای باید انجام دهیم تا نمره مان را برسانیم به ده؟)در اخر بحث هر دویما این احساس را داریم که حرف هایمان را برای هفته ی آینده کاملا مشخص کرده ایم.این یک فرآیند فوق العاده و باورنکردنی است .کاملا توصیه اش می کنم..البته اگر جرات اش را دارید!در ضمن من و جورجیا هر ماه کاری بینظیر و خاطره انگیز را برنامه ریزی می کنیم .جیم ران به من یاد داد که زندگی در حقیقت مجموعه ای است از تجربه ها و هدف ما باید افزایش تعداد و بزرگی تجربه های خوب باشد.ماهی یک بار ،تلاش می کنیم کاری انجام دهیم که یک تجربه تا حدی به یاد ماندنی را خلق کند.این کار می تواند رانندگی در کوهستان ،رفتن به یک گردش ماجراجویانه ،رفتن به لس آنجلس و امتحان یک رستوران مجلل جدید،قایقرانی در خلیج یا هرکاردیگری باشد.کاری فراتر از امور عادی که تجربه ی خاصی دارد و خاطره ی ماندگاری به وجود می آورد.

اقدامک: همین الان این ویدیو رو ببین
شخصیت های معروف intj

هرفصل یک مسافرت دو۰سه روزه برنامه ریزی می کنیم .من دوست دارم یک بررسی سه ماهه از تمام اهداف و الگوهای زندگی ام داشته باشم و این بهترین زمان ممکن برای برررسی عمیق تر اوضاع احوال رابطه مان است.علاوه بر این،ما یک سفر تعطیلاتی ویزه و یک گردش سال نوهم داریم .

خواهید دید وقتی تمام این ها برنامه ریزی شوند دیگر مجبور نیستید درباره ی کارهایی که باید انجام دهید فکر کنید.همه چیز،طبیعی اتفاق می افتد.ریتمی رفتاری به وجود آورده ایم که به ما تکانش می دهد.

ایجاد تغییرات در زندگی

کلام آخر:

به شما پیشنهاد می کنم درس اول محصول آموزش شخصیت شناسی را که به صورت رایگان روی سایت قرار گرفته است را دانلود کرده و ببینید و نظرات خود را در بخش نظرات سایت با ما به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست