آموزش مشتری مداری

آموزش مشتری مداری و به خصوص خود مشتری مداری یکی از مهم ترین رکنهای هر کسب و کاری هستش و از اون جهت مهم که هم برای منجر به پول شدن کسب و کار ما اهمیت داره و هم برای وظیفه شرعی و یا مسئولیت اجتماعی ما که اهمیت پیدا میکنه! کیه که ندونه نباید با مشتری درست صحبت کرد؟ ولی متاسفانه در جامعه ی کشور ما این شرایط بد کمی حاکم شده ولی خبر خوب این است که تا پانزده سال دیگه همه ی کسب و کارها توی ایران بازاریابی رو یاد میگیرند یعنی باید یاد بگیرند چرا که بازاریابی اون زمان به دلیل افزایش فرهنگ مردم دیگه مثل الان یک چیز لوکس نیس یک وظیفه اجباری میشود توی کشورهای جهان اولی مثل آمریکا آلمان و … اکنون همین شرایط حاکم است یا شما بازاریابی رو درست انجام میدهید با مشتری درست صحبت میکنید یا تمام مردم از شما خرید نمیکنند تا شما ورشکست شوی!

 

 

 

از آموزش مشتری مداری تا یک فرصت ایده آل

خوشبختانه در کشور ما کمتر کسی مشتری مداری رو خوب بلد است خب این بهترین فرصت است برای اینکه خودمان رو در ذهن مشتری متفاوت کنیم از بقیه! قضیه مثل درخت سیب قرمز در یک باغ پر از سیب زرد است! قطعا سیبهای اون درخت قرمز از همه ی سیبها خوشمزه تر حتی اگر نرسیده باشند از هم متباسب تر حتی اگر ریز باشند و …. میشوند و این بهترین فرصت است که کسب و کار شما درخت سیب قرمز توی صنف خودش بشود

 

همین امروز آموزش مشتری مداری رو به کار ببند

همیشه مثال استاد عزیزم توی ذهنم هست که میگفت مثل اون نقاش ساختمانی باش که میاد کارو زخمی میکنه و میره! شمام از همین امروز کار زخمی کنید همین امروز سعی کنید کمی بهتر از دیروز با مشتری صحبت کنید سعی کنید بیشتر با مشتری ارتباط دوستانه بگیرید

 

بهت پیشنهاد میکنم حتما درس اول محصول آموزش بازاریابی برای کسب و کار خودمان رو ببینی خیلی بهت میتونه کمک کنه!

آموزش بازاریابی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست