تکنیکهای فروشندگی
با شما هستیم با چند موزد از مهمترین تکنیکهای فروشندگی، جدا از اینکه شما در چه کسب و کاری هستید این تکنیکهای فروشندگی میتواند به شما کمک کند که مشتری های بیشتری را قانع کنید از شما بخرند. و برای اکثر کسب و کارها هم جواب میدهد.
این تکنیکهای فروشندگی میتواند:
فروش شما را بالا ببرد
کاری کند که شما نه کمتر بشنوید
مشتری های بالقوه بیشتری را به مشتری های الفعل بیشتری تبدیل کنید
درآمد شما بالاتر برود
و حس بهتری به کاری که انجام میدهید داشته باشی
قبل از استفاده از تکنیکهای فروشندگی
برایان تریسی یک جمله فوق العاده دارد و آن این است که:
افراد احساسی خرید میکنند و منطقی توجیه میکنند
اگر ما به عنوان یک فروشنده بتوانیم حس خوبی در مشتری ایجاد کنیم از ما میخرد اما اگر نتوانیم این حس خوب را ایجاد کنیم مشتری از ما نمیخرد. این قانون کلی فروش است. تا کنون برای شما پیش آمده که اصلا قصد خرید نداشته باشید، ولی بعد از خارج شدن از مغازه با دست پر بیرون آمده باشید؟ این دقیقا همین احساسی خرید کردن مشتری است.
جواب دادن به اعتراض مشتری یکی از موردهای از تکنیکهای فروشندگی
برای شما هم پیش آمده که مشتری به شما اعتراض کند؟ مثلا بگوید “قیمت این محصول گران است؟” جالب است بدانید یکی از مهمترین تکنیکهای فروشندگی این است که:
مشتری زمانی به شما اعتراض میکند که بخواهد از شما بخرد
اما چگونه به این اعتراضات مشتری پاشخ دهیم؟
هر اعتراض مشتری را به صورت یک سوال ببینید و به آن پاسخ دهید
مشتری گفت “کیفیت مغازه رو به رویی از اجناس مغازه شما بیشتر است ” به دارد به شما میگوید چرا کیفیت مغاه رو به رویی از اجناس شما بیشتر است. سوالات برای خودتان ترجمه کنید و به آن پاسخ دهید. شاید انجام دادن همین مورد از تکنیکهای فروشندگی بتواند فروش را برای همیشه متخول کند.
شخصیت شاسی بهترین مورد از تکنیکهای فروشندگی
اگر در کلاسهای ما شرکت کرده باشید یا مخصولات آموزشی ما را دیده باشید حتما متوجه میشوید که با شخصیت شناسی در فروش شما میتوانید مثل یک فرد با عینک اشعه ایکس درون مشتری را آنالیز کنید و به او آن طور که او میپسندد محصولتان را بفروشید. شاید لازم باشد گاهی اوقات با جزئیات محصول را ارائه دهید برای افراد حسی، و جای دیگر لازم باشد به جنبه های احساسی مجصول اشاره کنید.
حتما از تکنیک های شخصیت شناسی در فروش استفاده کنید
در واقع شما با شخصیت شناسی در فروش به یکی از مواردی از تکنیکهای فروشندگی میرسید که خیلی از افراد نمیدانند آن هم وجود دارد
سومین مورد از تکنیکهای فروشندگی سوالات مشتری از شما
مشتری از شما سوال میپرسد چگونه به آن پاسخ میدهید؟ به شما میگوید مثلا فلان رنگ را میخواهم به او چه میگویید؟
قانون کلی در مورد این تکینک فروش این است
سوال مشتری را با سوال پاسخ دهید
این به شما کمک میکند تا کنترا جلسه فروش دست شما بماند. اگر این کار را انجام ندهید عملا وارد قسمتی میشوید که دو دستی جلسه ی فروش را به مشتری واگذار کرده اید. و او به شما میگوید در انتها نه ممنون!
امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید
جستجو در مطالب سايت
در چه زمینه مایل به خواندن مطلب هستید؟
- آرامش بخش
- آرایشی و بهداشتی
- احساسی
- انگیزشی
- بازاریابی
- برونگرایی
- تبلیغات
- جزئی نگری
- داوری کننده
- درونگرایی
- رستوران و فست فود
- روانشناسی فروش
- شخصیت شناسی
- فروشندگی
- فروشندگی کاشی و سرامیک
- فروشندگی موبایل
- کسب و کار
- کلی نگری
- کافی شاپ
- گزارش سمینارها و کلاس ها
- مذاکره
- مشتری مداری
- معرفی کتاب
- معرفی محصول
- منطقی
- منعطف
سبد خرید
ده هزار تومن اعتبار رایگان:
با وارد کردن ایمیل خود
ده هزار تومان اعتبار رایگان دریافت کنید
با این اعتبار میتوانید از محصولات سایت خرید کنید
!فقط دو ساعت
این کوپن فقط دو ساعت اعتبار دارد
کوپن تخفیف برایتان ایمیل شد همین الان به ایمیل خود سر بزنید
۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید
سلام خدمت شما آموزشهای شما بسیار عالی می باشد