کجا تبلیغ کنیم

گاهی اوقات میبینم افرادی را که میگویند فقط باید تبلیغ کرد. در روزنامه تبلیغ میدهند در صورتی که شاید اصلا مخاطبانشان اهل روزنامه نباشند. هیج وقت به این فکر نکرده اند که کجا تبلیغ کنیم بهتر است؟ به شما تبریک میگویم که جزو آن افراد نیستید. معمولا هزینه های بالایی میکنند. و در اخر هیچ چیز عایدشان نمیشود

هدف دقیقی از تبلیغات مشخص کنید. مثلا به جای اینکه یک مغازه سوپر مارکت بگوید که اجناس  ما قیمتش مناسب است گزینه ی بهتر این است که بگوید مثلا ماست فلان قیمتش از ۱۵ درصد ارزان تر جاهای دیگر است. سه قلم کالا انتخاب کند و همان سه قلم را بفروشد.

 

گام صفرم قبل از اینکه بدانیم کجا تبلیغ کنیم

موضوع مهم این است که تبلیغ شما جایی باشد که مخاطبانتان بتوانند آن را ببینند. برای اینکه بیشترین بازدهی را از تبلیغات بگیرید باید قبلش اطلاعات کاملی از مخاطبانتان داشته باشید.

 

گام صفرم تبلیغات این است که اطلاعات کاملی از مخاطبان داشته باشید همین الان یک ویژگی که همه مخاطبانتان دارند برای خود مشخص کنید

 

گام اول قبل از اینکه بدانیم کجا تبلیغ کنیم

پس از اینکه فهمیدید که مخاطبانتان چه ویژگی هایی دارند

اگر مخاطبانتان در یک مکان خاص هستند میتوانید از تبلیغات اس مسی استفاده کنید به این صورت که مثلا بگویید من میخاهم این اسمس به کل شماره های این دکل در منطقه فلان ارسال شود

اگر مخاطبانتان بیشتر خانم هستند میتوانید با چند مغازه لوازم آرایشی هماهنگ کنید و بگویید مثلا پس از خرید خانمها بروشور شما یا کوپن تخفیف شما را به آنها بدهند

 

و اما کجا تبلیغ کنیم

مخاطبان را شناختیم اکنون باید به این فکر کنیم که این مخاطبان بیشر چه جاهایی آمد و شد دارند از چه رسانه هایی استفاده میکنند. و به طور کلی مشخص شود که کجا بیشترین بازدهی را دارد برای انکه تبلیغات انجام شود. گاهی لازم است تبلیغات پیامکی انجام شود گاهی لازم است تبلیعات به صورت چاپ شده باشد و …

 

همین الان فکر کنید که با توضیحات گفته شده کجا مناسب ترین مکان برای تبلیغات شماست

 

بعد از اینکه فهمیدیم کجا تبلیغ کنیم

تمرکز خود را روی این بگذارید که پیامتان موثر ترین پیام باشد که مخاطبان شما زمانی که خواندند ترغیب شوند که با شما تماس بگیرند و از شما خرید کنند پس باید تمرکز را روی نهایتا سه محصول آورد تا بهینه ترین حالت اتفاق بیوفتد

 

همین الان برای خود مشخص کنید که کدام یک از کالاهای شما ارزان تر از جاهای دیگر است.

هدف دقیقی از تبلیغات مشخص کنید. مثلا به جای اینکه یک مغازه سوپر مارکت بگوید که اجناس  ما قیمتش مناسب است گزینه ی بهتر این است که بگوید مثلا ماست فلان قیمتش از ۱۵ درصد ارزان تر جاهای دیگر است. سه قلم کالا انتخاب کند و همان سه قلم را بفروشد.

منتظر شنیدن خبرهای موفقیت شما هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست