کجا تبلیغ کنیم
گاهی اوقات میبینم افرادی را که میگویند فقط باید تبلیغ کرد. در روزنامه تبلیغ میدهند در صورتی که شاید اصلا مخاطبانشان اهل روزنامه نباشند. هیج وقت به این فکر نکرده اند که کجا تبلیغ کنیم بهتر است؟ به شما تبریک میگویم که جزو آن افراد نیستید. معمولا هزینه های بالایی میکنند. و در اخر هیچ چیز عایدشان نمیشود
هدف دقیقی از تبلیغات مشخص کنید. مثلا به جای اینکه یک مغازه سوپر مارکت بگوید که اجناس ما قیمتش مناسب است گزینه ی بهتر این است که بگوید مثلا ماست فلان قیمتش از ۱۵ درصد ارزان تر جاهای دیگر است. سه قلم کالا انتخاب کند و همان سه قلم را بفروشد.
گام صفرم قبل از اینکه بدانیم کجا تبلیغ کنیم
موضوع مهم این است که تبلیغ شما جایی باشد که مخاطبانتان بتوانند آن را ببینند. برای اینکه بیشترین بازدهی را از تبلیغات بگیرید باید قبلش اطلاعات کاملی از مخاطبانتان داشته باشید.
گام صفرم تبلیغات این است که اطلاعات کاملی از مخاطبان داشته باشید همین الان یک ویژگی که همه مخاطبانتان دارند برای خود مشخص کنید
گام اول قبل از اینکه بدانیم کجا تبلیغ کنیم
پس از اینکه فهمیدید که مخاطبانتان چه ویژگی هایی دارند
اگر مخاطبانتان در یک مکان خاص هستند میتوانید از تبلیغات اس مسی استفاده کنید به این صورت که مثلا بگویید من میخاهم این اسمس به کل شماره های این دکل در منطقه فلان ارسال شود
اگر مخاطبانتان بیشتر خانم هستند میتوانید با چند مغازه لوازم آرایشی هماهنگ کنید و بگویید مثلا پس از خرید خانمها بروشور شما یا کوپن تخفیف شما را به آنها بدهند
و اما کجا تبلیغ کنیم
مخاطبان را شناختیم اکنون باید به این فکر کنیم که این مخاطبان بیشر چه جاهایی آمد و شد دارند از چه رسانه هایی استفاده میکنند. و به طور کلی مشخص شود که کجا بیشترین بازدهی را دارد برای انکه تبلیغات انجام شود. گاهی لازم است تبلیغات پیامکی انجام شود گاهی لازم است تبلیعات به صورت چاپ شده باشد و …
همین الان فکر کنید که با توضیحات گفته شده کجا مناسب ترین مکان برای تبلیغات شماست
بعد از اینکه فهمیدیم کجا تبلیغ کنیم
تمرکز خود را روی این بگذارید که پیامتان موثر ترین پیام باشد که مخاطبان شما زمانی که خواندند ترغیب شوند که با شما تماس بگیرند و از شما خرید کنند پس باید تمرکز را روی نهایتا سه محصول آورد تا بهینه ترین حالت اتفاق بیوفتد
همین الان برای خود مشخص کنید که کدام یک از کالاهای شما ارزان تر از جاهای دیگر است.
هدف دقیقی از تبلیغات مشخص کنید. مثلا به جای اینکه یک مغازه سوپر مارکت بگوید که اجناس ما قیمتش مناسب است گزینه ی بهتر این است که بگوید مثلا ماست فلان قیمتش از ۱۵ درصد ارزان تر جاهای دیگر است. سه قلم کالا انتخاب کند و همان سه قلم را بفروشد.
منتظر شنیدن خبرهای موفقیت شما هستم
جستجو در مطالب سايت
در چه زمینه مایل به خواندن مطلب هستید؟
- آرامش بخش
- آرایشی و بهداشتی
- احساسی
- انگیزشی
- بازاریابی
- برونگرایی
- تبلیغات
- جزئی نگری
- داوری کننده
- درونگرایی
- رستوران و فست فود
- روانشناسی فروش
- شخصیت شناسی
- فروشندگی
- فروشندگی کاشی و سرامیک
- فروشندگی موبایل
- کسب و کار
- کلی نگری
- کافی شاپ
- گزارش سمینارها و کلاس ها
- مذاکره
- مشتری مداری
- معرفی کتاب
- معرفی محصول
- منطقی
- منعطف
سبد خرید
ده هزار تومن اعتبار رایگان:
با وارد کردن ایمیل خود
ده هزار تومان اعتبار رایگان دریافت کنید
با این اعتبار میتوانید از محصولات سایت خرید کنید
!فقط دو ساعت
این کوپن فقط دو ساعت اعتبار دارد
کوپن تخفیف برایتان ایمیل شد همین الان به ایمیل خود سر بزنید