ویدئو: آموزش فروش بیمه عمر

دو ماه پیش بر حسب تصادف با شخصی رو به رو شدم که از قضا کار این شخص فروش بیمه عمر بود. این شخص کاری که انجام میداد این بود که مرتب ار بیمه عمر میگفت. یادم است روز اولی که او را ملاقات کردم شروع کرد برای جمع ما صحبت کردن. ساعت حدود ۵ عصر بود هوا هنوز تارک نشده بود با اینکه در فصل پاییز بودیم. هوای بیرون به شدت سرد بود اما گرمی هوای داخل ساختمان و لبخندی که حضار بر لب داشتند گرمی بخش محفل ما شده بود.

آقای فروشنده ی بیمه عمر شروع به صحبت کرد. از این گفت که اگر بیمه عمر نخرید چه میشود. به عبارت درست تر توی دل حضار را خالی کرد. حال جمع را برای مدتی گرفت و با این که بعد از این قضیه، چندین مرتبه بعد هم آمد و صحبت کرد اما هیچ کس دیگر از او نخرید. از همه اینها مهمتر من کلی درس از او یاد گرفتم. اشتباهاتی که اگر شما انجام ندهید میتواند برای شما پیشرفت چشمگیری در فروش بیمه عمر پدید آورد

 

فروش بیمه عمر

 

قانون اول فروش بیمه عمر : بیمه عمر نه! بیمه سرمایه گذاری!

فردی که رو به روی شما نشسته هیچ اطلاعی از بیمه ندارد وقتی به او میگویید بیمه عمر، نمیداند که این بیمه چی هست اصلا! دقیقا در همان جلسه این برای من تکرار شد. آن شخص که کارش فروش بیمه عمر بود، به من چیزی را میخاست بفروشد که من نمیدانستم چیه! خیلی مهم است که شما برای مشتری توضیح دهید که این بیمه که شما صحبت میکنید در مورد آن بیمه ی سرمایه گذاری برای آینده است.

 

قانون دوم فروش بیمه عمر : اگر مشغول فروش بیرون از محل کار هستید…

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بیرون از محل کار تا توی رختخواب هم بیمه عمر میفروشند باید بدانید که در چنین محیط های عمومی که قرار است شما مشتری های بالقوه (افرادی که میتوانند مشتری شما باشند) به مشتری بالفعل تبدیل کنید، لازم است آن شخص پی نبرد که شما فروشنده بیمه عمر هستید البته در ابتدا! در فروش بیمه عمر اگر شخص احساس کند که قرار است چیزی به او فروخته شود سریعا گارد میگیرد. و دیگر یه گوشش در میشود و گوش دیگرش دروازه!

 

دقیقا اشتباهی هم که این شخص انجام داد همین بود. در یک فضای عمومی شروع کرد به صحبت کردن در مورد بیمه عمر و با افتخار خودش را در ابتدایش معرفی کرد من نماینده بیمه فلان هستم! ( خب باش!)

 

در عوض سعی کنید که در او حس نیاز را ایجاد کنید

 

اگر افراد فکر کنند شما قرار است چیزی به آنها بفروشید دیگر از شما نمیخرند

 

من در مقاله بهترین روش فروش بیمه عمر کاملا این مباحث را شرح داده ام (کافی است روی قسمت قرمز رنگ کلیک کنید)

قانون سوم در فروش بیمه عمر : سمج بودن با پیگیر بودن فرق داره!

 

زمانی که آن شخص برای ما صحبت کرد شروع کرد به صحبت کردن و کارش این شد که هر جلسه برای ما از بیمه میگفت. این روش در فروش اصلا جواب نمیدهد به خصوص برای شما که چیز ملموس نمیفروشید! با این سمج بودن فقط از خود یک تصویر منفور میسازید

هرگر تصور نکنید که با سمج بودن در فروش بیمه عمر میتوانید موفق باشید

 

 

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیندن خبرهای موفقیت شما هستیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست