متن تبلیغ لوازم آرایشی

متن تبلیغ لوازم آرایشی یکی از مواردی است که خیلی از فروشندگان لوازم آرایشی با آن درگیر هستند در این مقاله سعی میکنیم باهم یک سری ایده ها تبلغات مطرح کنیم بهتون پیشنهاد میکنم اگر سری مقالات لوازم آرایشی را هنوز ندیده اید اول آنها را مطالعه کنید برای دیدن این مقالات و ویدیو ها اینجا کلیک کنید با من همراه باشید قراره کلی اتفاقات خوب رو باهم رقم بزنیم

این ویدیو درآپارت ببینید

از فیل مشتری تا متن تبلیغ لوازم آرایشی

اگر بخواهیم خیلی ساده متن تبلیغ لوازم آرایشی را شرح دهیم قرار است یک متنی باشد که مخاطب را به خود جذب کرده و باعث میشود ترغیب شود از ما خرید کند برای اینکه ما به این هدف برسیم باید چندین مولفه را زیر نظر بگیریم ولی اگه بخوام خیلی ساده بهتون بگم باید روال کلی تون این باشه که به قول من فیل من مشتری را راه بندازید یعنی چی؟ توی کتاب کلید را بزن اثر آقای دن هیت یه ایده کلی مطرح میکنه میگه که اگه قرار باشه یه فردی یه کاری را انجام بده باید دو تا مولفه را حتما داشته باشه اول اینکه باید فیل سوارش بخاد اون کارو انجام بده و فیل سوارو به منطق تشبیه میکنه و دوم فیل هم بخاد اون کارو انجام بده فیل هم استعاره از احساس هستش ولی یه مواردی هست که فیل میخاد اون کارو انجام بده ولی فیل سوار نمیخاد نتیجه میشه اینکه فیل زورش بیشتره و فیل سوار کاری از دستش بر نمیاد یعنی اگه احساس مشتری را تحت تاثیر قرار بدیم هر چی ام خرید از ما غیر منطقی باشه باز هم اون احساس مشتری کار خودشو میکنه و اون مشتری به سمت ما جذب میشه!

قراره ما فیل مشتری را توی متن تبلیغ لوازم آرایشی راه بندازیم بقیه کار را خودش انجام میشه

چرا ما نیاز به متن تبلیغ لوازم آرایشی داریم؟

خیلی از ما توی ذهنمون باوری داریم که باید تبلیغ کرد تا مشتری را جذب کرد و وقتی که این باور را داشته باشیم خود به خود هدایت میشیم به اینکه یه هزینه ای برای تبلیغات در نظر بگیریم پس حالا که قراره هزینه کنیم باید به نحو احسنت از اون استفاده کنیم

مطالب مرتبط
جذب مشتری لوازم آرایشی

ویژگی اول متن تبلیغ لوازم آرایشی

اول اینکه ما باید متن تبلغی انتخاب کنیم که توش از واژه های مثل بهترین و هر چی که ترین داره استفاده نشده باشه یعنی چی؟ فکر کنید که شما یه متن تبلیغاتی نوشتید و توی اون چندین بار تاکید کرده اید که ما نازل ترین قیمت رو داریم ما بهترین کیفیت رو داریم ما فلان ترین رو داریم ثمره اش میشه اینکه وقتی مشتری شما تبلغ شما رو نگاه میکنه اولین چیزی که با خودش میگه که اینم احتمالا دروغگو هستش بهتون یه کتابی رو پیشنهاد میکنم که حتما بخونیدش کتاب بازاریابان درغگو هستند یکی از کتابهایی که توش یه ایده کلی مطرح میکنه و میگه که مشتری پیش فرض ذهش اینکه شما درغگو هستید قراره پولشو بگیرین و یه جنس بی کیفیت نا مرغوب بهش بدید

کتاب بازاریابان درغگو هستند یکی از کتابهایی که توش یه ایده کلی مطرح میکنه و میگه که مشتری پیش فرض ذهش اینکه شما درغگو هستید قراره پولشو بگیرین و یه جنس بی کیفیت نا مرغوب بهش بدید

پس نسبت به شما گارد داره این تازه زمانیه که اون اومده توی مغازه تون حالا شما فکر کنید زمانی که هنوز نیمده دم مغازه تون و شما قراره جذبش کنید دیگه چه حالی پیدا میکنه وقتی این واژّه ها رو میبینه پس ویژگی اول این شده که هرچی واژه توی متن تبلیغ لوازم آرایشی تون هست که توش ترین داره بریزین دور!

پس ویژگی اول این شده که هرچی واژه توی متن تبلیغ لوازم آرایشی تون هست که توش ترین داره بریزین دور!

ویژگی دوم

اگه قرار باشه ما یه تبلیغ ثمر بخش داشته باشیم خیلی مهم که توجه کنیم به دوری از کلمات قلمبه ثلمبه! یعنی چی؟ یعنی تا حد ممکن باید از کلمات تصویری توی متن تبلیغاتمون استفاده کنیم کلمات تصویری چی هستند؟ کلماتی هستند که وقتی اونا مطرح میشه خود به خود یه تصویر میاد توی ذهن شما! مثلا فرض کنید من به شما بگم که آینده نگری خیلی خوبه!‌ آینده نگری یه واژه ای که هیچ تصویری را توی ذهن نمیاره و خود به خود به هرکسی با توجه به تجربیات گذشته از نظر روانشناسی ممکن یک چیزی را توی ذهنش بیاره ولی وقتی به شما میگم که یک لیمو ترش سبز رنگ کوچیک چه مزه ترشی داره خود به خود آب دهن شما ترشح میشه و این یعنی اینکه یه تصویر داره میاد توی ذهن شما حالا ما میخایم از این سلاح به نفع خودمون استفاده کنیم

فرض کنید من به شما بگم که آینده نگری خیلی خوبه!‌ آینده نگری یه واژه ای که هیچ تصویری را توی ذهن نمیاره و خود به خود به هرکسی با توجه به تجربیات گذشته از نظر روانشناسی ممکن یک چیزی را توی ذهنش بیاره ولی وقتی به شما میگم که یک لیمو ترش سبز رنگ کوچیک چه مزه ترشی داره خود به خود آب دهن شما ترشح میشه

حالا اگه قرار باشه ما از این ترفند توی تبلغاتمون استفاده کنیم باید اول متن تبلیغاتی خودمون رو بنویسیم و بعد شروع کنیم به ویرایش تا جایی که میشه باید از واژّه های تصویری استفاده کنیم و سعی کنیم از واژّه هایی که تصویر خاصی را به توی ذهن مخاطب ما نمیارن دوری کنیم و با این راهکار به سادگی نرخ جذب تبلیغات خودمون را حسابی بالا میبریم

مطالب مرتبط
آموزش فروشندگی لوازم آرایشی

ویژگی سوم متن تبلیغ لوازم آرایشی

یکی دیگه از ویژگی هایی که باید متن تبلیغ لوازم آرایشی داشته باشد این است که از خودمون این سوال را بپرسیم آیا این متن مخاطب اصلی من که خانوم ها باشن را تحت تاثیر قرار میدهید؟ مثلا فرض کنید که شما توی تبلیغتون از چهره یه خانوم استفاده کردید که از لحاظ بصری خیلی زیباست شاید این چهره واسه خیلی از آقایون جذاب باشه ولی احتمالا کفر خانوما رو در میاره چرا؟ چون خانومها خیلی هاشون ذاتن حسودن چرا اون باید خوشگل باشه من نه؟ چرا اون باید اینجوری باشه من نه! و هزاران چرا دیگه رو خود به خود به ذهن مشتری میاره پس حتما باید حواسمون باشه که این تبلغ من آیا مخاطب اصلی من رو تحت تاثیر قرار میده؟

ثلا فرض کنید که شما توی تبلیغتون از چهره یه خانوم استفاده کردید که از لحاظ بصری خیلی زیباست شاید این چهره واسه خیلی از آقایون جذاب باشه ولی احتمالا کفر خانوما رو در میاره

برای این کار باید تست کنید چند مورد از تبلیغاتتون رو توی تعداد کم چاپ کنید و بعد اقدام کنید به اینکه اون رو به چنتا از خانوما نشون بدید و ریشکنشون رو آنالیز کنید این خودش میتونه تا حد زیادی شما رو جلو بندازه

نمونه متن تبلیغ لوازم آرایشی

در آخر

حتما نکاتی که گفته شد رو مد نظر قرار بدید میدونم که میتونید خیلی ساده تبلغات اثر گذار تری داشته باشین و قطعا با این راهکار ها هزینه ای که برای تبلیغات میکنید خیلی سریع تر برمیگرده منتظر شنیدن خبرهای موفقیت تون هستم خوشحال میشم نظراتتون رو از طریق بخش نظرات ما من به اشتراک بگذارین راسی بهتون پیشنهاد میکنم درس اول محصول آموزش فروشندگی لوازم آرایشی رو که به صورت رایگان روی سایت قرار گرفته از دست ندین برای دیدن اون درس اینجا کلیک کنید

مطالب مرتبط
فوت و فن فروش لوازم آرایشی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست