فروشندگی حرفه ای

فروشندگی حرفه ای یعنی اینکه ما بتوانیم نیازهای مشتری را به درستی درک کرده و به او جوری پیشنهاد دهیم که او بپذیرد. و در انتها باز هم مشتاق باشد که از ما خرید کند.

چرا باید فروشندگی حرفه ای را بدانیم؟

هر روز که میگذرد مقاومت مردم در برابر تبلیغات بیشتر میشود. شما باید به عنوان یک فروشنده موفق به عنوان یک فروشنده حرفه ای رفتار کنید تا از این اوضاع به نفع خودتان بیشترین استفاده را ببرید

 

کتاب فروشی و فروشندگی حرفه ای

چند روز پیش من برای خرید کتاب مراجعه کردم به یکی از کتاب فروشی های مطرح تهران. تعریف این کتاب فروشی را زیاد شنیده بودم و چند باری به آنجا مراجعه کرده بودم. ساعت از ۶ گذشته بود. و از آن روزهای سرد زمستانی بود به محض اینکه وارد مغازه شدم گرمی مغازه جذبم کرد و یک احساس خوب در من شکل گرفت. ساعتی را در این مغازه بودم تا اینکه برای تسویه حساب مراجعه کردم به صندوق. من تصورم این بود که فروشندگان این کتاب فروشی با مباحث فروشندگی حرفه ای آشنا هستند. کتاب را به فروشنده دادم تا اطالاعاتش را چک کند و فاکتور صادر کند من کارتم را به فروشنده دادم ( در فروشندگی حرفه ای ما نباید کارت بانکی را از مشتری بگیریم) از من رمز را خاست. من هم گفتم به من گفت که رمز اشتباه است گفتم نه همینه رمز. بار دیگر گفت بگو بازهم من رمز را تکرار کردم و جالب بود که رمز کارت را اشتباه شندیده بود. به من گفت که شما اشتباه رمز را گفتید.

اقدامک: همین الان این ویدیو رو ببین
فن بیان برای جذب مشتری

seller-negotiations

 

اصل بی چون چرا در فروشندگی حرفه ای

در آن لحظه جرقه ای در ذهن من خورد که در فروشندگی حرفه ای حتی اگر مشتری چیزی را برعکس هم به ما گفت باز هم ما باید مسئولیت ۱۰۰ درصد آن را بپذیریم

 

اصل بی چون چرا فروشندگی حرفه ای : قبول مسئولیت صد در صد

 

 

برایان تریسی و فروشندگی حرفه ای

به عبارت دیگر شما را را ارجاع میدهم به جمله ای فوف العاده از برایان تریسی:

 

همیشه حق با مشتری است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست