افراد مشهور با تیپ شخصیتی esfp

افراد مشهور با تیپ شخصیتی esfp افرادی هستند که توانسته اند با استعدادی که خدا در وجودشان گذاشته پیشرفت کنند و موفقیت برسند چند نمونه از این افراد دراین مقاله خدمت شما معرفی میشوند تا شما بتوانید به این باور برسید که از همینجایی که هستید با همین تیپ شخصیتی که دارید میتوانید موفق شوید

اولین مورد از افراد مشهور با تیپ شخصیتی esfp

تونی رابینز (سخنران انگیزشی)

موفق ترین سخنران انگیزشی دنیا فردی است که تیپ شخصتی اش ESFP است ایشان برای مشاوره های روزانه یک میلیون دلار پول دریافت میکنند و این نشان میدهد که این تیپ چه قدر میتواند موفق باشد

افراد مشهور با تیپ شخصیتی esfp

دومین مورد از افراد مشهور با تیپ شخصیتی esfp

کیتی پری (خواننده)

یکی دیگر از افراد مشهور با این تیپ شخصیتی کیتی پری است که نشان میدهد این تیپ در زمینه های مختلفی میتواند حرفی برای گفتن داشته باشد

افراد مشهور با تیپ شخصیتی esfp

سومین مورد از افراد مشهور با تیپ شخصیتی esfp

ریچارد برانسون (میلیاردر دلاری)

ایشان صاحب شرکت هواپیمایی ویرجین هستند و ثروتشان میلیارد دلاری است و باز هم مهر تایید بر استعداد شگفت انگیز این تیپ شخصیتی دارد

افراد مشهور با تیپ شخصیتی esfp

چهارمین مورد از افراد مشهور با تیپ شخصیتی esfp

دی کاپریو (بازیگر)

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مرد که چند سال پیش نصیب ایشان شد و بازی در فیلم تایتانیک از معدود سابقه های یک فرد با شخصیت ESFP است

افراد مشهور با تیپ شخصیتی esfp

از شناسایی این تیپ تا افراد مشهور با تیپ شخصیتی esfp

esfp ها اشخاصی گرم و دوستانه هستند و اغلب طبیعتی آرام دارند .آن ها از اشخاص لذت می برند و کارهای خوبی برایشان انجام می دهند .آن ها در ضمن با نشاط و پر انرژی هستند .عاشق میهمانی هستند .دوست دارند که کانون توجه قرار بگیرند .دوست دارند یک آلت موسیقی را بنوازند .دوست دارند دیگران را بخندانند .

زبان esfp ها صریح و مستقیم است . آن ها از کلمات برای برقراری ارتباط استفاده می کنند . به حرفی می زنند اعتقاد دارند .کنجکاو و دوستانه هستند .سوالات فراوانی می پرسند . به سایرین علاقه فراوان دارند . اما از آن جایی که esfp ها طرفدار عمل هستند و تفریح را هم دوست دارند . ترجیح می دهند که با گروه دوستانشان کارکنند .لباس های با رنگ های روشن را ترجیح می دهند در حالی که آن ها از معاشرت با دیگران لذت می برند احساسات عمیق خود را نزد خود نگه می دارند .آن ها مشاغلی را دوست دارند که بتوانند با دیگران در ارتباط و تعامل شوند .

کلمات یا عباراتی که توجه esfp ها را جلب کند

-یک نکته جالب

-ترتیب یک میهمانی را بدهیم

-روز خسته کننده ای دارم می توانی مرا شاد کنی ؟

چگونه به زبان esfp صحبت کنیم؟

-مستقیم حرف بزنید و صراحت لهجه داشته باشید .به آن چه واقعی و حقیقی است توجه داشته باشید .

-به خلوت آن ها احترام بگذارید –

-به صورت سلسله بندی شده توضیح بدهید که کار به چه طریقی باید انجام شود .

-به درخواست هایشان بلافاصله جواب بدهید .از آن ها نخواهید که مدتی طولانی منتظر بمانند.فعالیت ها را به بعد موکول نکنید .

-دوستانه باشید آرام و راحت باشید زیرا esfp ها نمی توانند با کسانی که سخت و بی انعطاف هستند رابطه خوبی داشته باشند .

-با آن ها مودب باشید .از تلاش هایشان تشکر کنید .

-آنها را شگفت زده کنید اگر امکانش هست کار ها را به نوعی تفریح و بازی تبدیل نمایید .

-من برای انجام این پروژه به کمک احتیاج دارم .

چالش های این تیپ با دیگران

درون گراها ممکن است esfp ها را بیش از اندازه حراف ارزیابی می کنند و به این نتیجه برسند که که سرکردن به مدت طولانی با آنها خسته کننده است.ممکن است که بخواهند که اندیشه ها و برنامه هایشان را بلافاصله مطرح کنند .درون گراها باید توضیحاتشان را خلاصه و ساده ارایه بدهند .فکری ها ممکن است esfp ها را بیش از اندازه احساسی و در زمینه تصمیم گیری مشکل دار ارزیابی کنند . آن ها باید به این نکته توجه داشته باشند که esfp برای خوب و مهربان بودن و کمک کردن به دیگران ارزش فراوان قائل اند .با آن که این تیپ شخصیتی ممکن است از بذله و لطیفه استقبال کند ،دوست ندارند که مورد انتقاد یا مضحکه قرار بگیرد .داوری کننده ها به این دلیل که esfp ها از مهارت های سازماندهی خوبی برخوردار نیستند با مشکل روبه رو می شوند .باید توجه داشت که esfp ها به لحظه اکنون توجه دارند و به همین دلیل برایشان دشوار است که به آینده بیندیشند .آنها باید به اشخاص با این تیپ شخصیتی بگویند آن چه امروز خوب به نظر می رسد ممکن است فردا ایده ال نباشد .

esfp: برون گرا ،حسی ، احساسی ،ملاحظه کننده

esfp ها بازیگرانی طبیعی هستند و از اینکه دیگران را سرگرم کنند به وجد می آیند .انسان هایی گرم معاشرتی و دوستانی هستند ،اغلب شادمان و پر حرف می باشند و اشخاص متعددی را می شناسند .اگر آشنایان آن ها مهربان باشند و رفتار خوبی را به نمایش بگذارند ،معمولا همه را به یک اندازه دوست دارند . esfp ها عاشق تفریح و خوشیهستند ،دوست دارند در مرکز صحنه نقش آفرینی کنند ،در احاطه ی اشخاص خوش برخورد و معاشرتی باشند با خوش بینی ها و اشخاص ملاحظه کار ،خنده رو و پر حرف به راحتی کنار می آیند .

این اشخاص با دشواری کارهایشان را تمام می کنند زیرا به راحتی تحت تاثیر دیگران حواس شان پرت می شود و اگر زمینه ای برای تفریح و سرگرمی فراهم می آید به جانب آن گرایش پیدا می کنند و اگر زمینه ای برای تفریح و سرگرمی فراهم آید به جانب آن گرایش پیدا می کنند .

کارکرد اصلی آن ها حسی و کاکرد چهارم شان شمی است .به همین جهت به ندرت حوادث آینده را پیش بینی می کنند و توجهی به پیامد های گزینه های جاری خود ندارند .

واقع بین هستند ،از لذت ها و خوشی های ساده ی زندگی بهره می گیرند و زیبایی را در همه جا می بینند .طبیعت را دوست دارند ،رنگ های روشن والوان و رایحه های شامه نواز را می پسندند ،به وضع ظاهری خود افتخار می کنند وقت و انرژی فراوانی را صرف می کنند که از آمادگی جسمانی و جذابیت فراوان بهره داشته باشند .زندگی اجتماعی ،فعالیت های فراوانو علایق فیزیکی شان همه ی لحظات آن ها را پر می کند .با علاقه و شور فراوان از تجربه ای به سراغ تجربه ی بعدی می روند .از ان جایی که پیوسته در لحظه اکنون زندگی می کنند و به ندرت برای آینده برنامه ریزی می نمایند از خودشان زیاد کار می کشند .از آن جایی که دوست ندارند هیچ تجربه ای را از دست بدهند ،دست به کارهای گوناگون می زنند و برایشان مشکل است که کاری را در زمان تعیین شده انجام دهند .

esfp ها شخاوتمند هستند و علاقه ی فراوانی به خشنود کردن دیگران دارند .

دوستانی وفادار و معاشرانی عالی هستند .اشخاصی کنجکاوند که زندگی را به همین شکلی که هست می پذیرند .به احساسات دیگران بها می دهند و معمولا انتقاد ها را به دل می گیرند .در اکثر مواقع گشوده و ابراز گر می باشند اما خصوصی ترین احساسات خود را بروز نمی دهند .بخصوص هراس ها و اندوه های خود را برای خودشان حفظ می کنند و تنها با معدودی از اشخاص درباره آن ها حرف می زنند . از بروز تعارض و اختلاف میان دیگران ناراحت می شوند و از این رو به ندرت اقدام به برخورد و رویارویی می کنند .دوست دارند به دیگران کمک کنند و از اینکه ببینند اقدام شان تغییری در زندگی اشخاص ایجاد کرده است خوشحال می شوند .

esfp ها دلسوز و مهربان هستند و گاه تحت تاثیر رفتار دیگران نومید می شوند زیرا تنها به جنبه های مثبت افراد بها می دهند .خودشان را درگیر مسایل دیگران می کنند و برایاشن دست کشیدن از روابط ناسالم دشوار است .

از افراد مشهور با تیپ شخصیتی esfp تا نگاه به آینده

تاحدود ۳۰ سالگی esfp ها تحت تاثیر کارکرد اصلی خود یعنی حسی بودن هستند که کار کرد احساسات هم از آن حمایت می کند . وقتی به دوران ۳۰ و ۴۰ سالگی می رسند . به جنبه ی فکری بودن خود بها می دهند و درنتیجه رفتار قاطعانه تری را به نمایش می گذارند .نیازهایشان را با قاطعیت رایج می سازند و به راحتی بیشتری می توانند جدی حرف بزنند .در اواخر دوران ۴۰ و ۵۰ سالگی تحت تاثیر کارکرد چهارم خود یعنی شمی بودن قرار می گیرند . این معمولا بزرگترین نقطه ضعف آنهااست .

esfp در نقش همسر

esfp ها همسرانی پر محبت هستند . از آنجایی که این اشخاص بسیار معاشرتی اند و دوستان فراوانی دارند از زندگی بسیار فعالانه ای بهره مند می باشند .آنها اشخاصی شادمان هستند و از همسرانشان حمایت می کنند و سعی دارند که خانواده ی شاد و سعادتمندی داشته باشند .خانواده ای موزون و هماهنگ که از شادی لبریز باشد . esfp ها علاقه ای با رویارویی ندارند و به همین دلیل سعی می کنند تا جاییی که امکان داشته باشد از تعارض و اختلاف بپرهیزند و حتی از تن دادن به مباحثات سالم نیز خود داری می ورزند این گونه ی شخصیتی بر شرایط سخت نمی گیرد فرض آنها بر این است که اگر سخت گیری نکنند مشکلات تغییر می کنند .

esfp ها می خواهند به خاطر رفتار همدلانه و دوستانه ای که دارند مورد تعریف و تقدیر قرار گیرند از کمک کزدن به سایرین لذت می برند و وقتی ببینند که همسرشان پر محبت است بیش از همیشه به احساسی از قدردانی و قدرشناسی مییرسند .

کلام آخر

به شما پیشنهادمیکنم که حتما درس اول محصول آموزش شخصیت شناسی که به صورت رایگان روی سایت قرار داده شده است را ببینید تک تک نظراتی که روی سایت قرار داده میشه خوانده میشه و پاسخ داده خواهد شد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست