راهکارهای عملی افزایش فروش

در این مقاله قصد داریم شما را با چند مورد از بهترین راهکارهای افزایش فروش آشنا کنیم که در هر کسب و کاری این راهکارها عملی باشد

 

یک مورد از راهکارهای افزایش فروش و معجزه در نرخ فروش

گاهی یک راهکار ساده در فروش میتواند فروش شما را متحول کند. این را به یاد داشته باشید که انجام دادن راهکارهای افزایش فروش که ساده هستند به اندازه ی که انجام ندانشان آسان است.

 

اما چه راهکارهای عملی برای فروش به مشتری وجود دارد

 

اولین مورد راهکارهای افزایش فروش ، شخصیت شناسی در فروش

موضوع اصلی که هست این است که اگر شما به عنوان فروشنده فرض کنید که عینکی داشتید که مثل اشعه ی ایکس درون مشتری را میدید، میتوانستید شخصیتش را بشناسید و محصول را طبق مدل ذهنی او ارائه کنید، قطعا فروشتان چند برابر میشد اما چگونه؟

به عنوان مثال اگر مشتری به شما مراجعه کرد و شما شروع کردید برای او از گقتن ویژگی های خوب محصولتان عده ای از مشتریان هستند که زود حوصله شان سر میرود و به شما میگویند (یا شاید در دلشان) تهش قراره چی بگی ؟

با این دسته از مشتریان چگونه برخورد میکنید؟ این مشتریان، دسته ای از افراد هستند به نام شمی ها که بیشتر از نیمکره راست مغزشان استفاده میکنند. ما با شخصیت شناسی در فروش یاد میگیریم که چگونه به این افراد بفروشیم که موضوع اصلی بحث این مقاله نیست برای اطالاعات بیشتر به مقاله مراجعه کنید

Internet-Marketing-Email-Banner

بهترین مورد از راهکارهای افزایش فروش ، کم کردن ریسک است

از دیگر راهکارهای افزایش فروش ، این است که تا میتوانید ریسک را کم کنید. زمانی که مشتری به شما مراجعه میکند میترسد از اینکه:

مبادا پول زیادی بدهد

شاید همین جنس را جای دیگر با کیفیت کمتر پیدا کند

شاید اصلا این محصول شما به دردش نخورد

و موارد دیگر

 

هرچه قدر که شما ریسک را کم کنید فروش شما به همان نسبت افزایش پیدا میکند

 

به عنوان مثال تمام محصولات ما با ضمانت ۱۰۰ درصد ارائه میشود یعنی اگر مشتری از محصول ما راضی نبود ما پولی که هزینه کرده را به او باز میگردانیم بدون پرسیدن کوچکترین سوالی.

صجبت من این نیست که شما هم بیایید ضمانت ۱۰۰ درصد بدهید. حرف من این است که یکی از راهکارهای افزایش فروش ، کم کردن ریسک است. همین حالا برای خودتان سه موزد از راهکارها را که ریسک مشتری شما را کمتر میکند برای خودنان بنویسید

 

انتخاب بازار درست مشتریان راهکار افزایش فروش

بازار هدف شما چه کسانی هستند؟ چه کسانی بیشتر از شما میخرند؟ لیستی از بهترین مشتریان برای خود مشخص کنید. و سعی کنید به این افراد خدمات بهتری ارائه کنید

این مشتریان هستند شما را زنده نگه میدارند

 

برای بهترین مشتریانتان خدمات ویژه داشته باشید تا بیشتر از شما خرید کنند

 

 

 

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • درحال حاضر می توان تبلیغات عمدهای را انجام داد ولی آیا با برآوورد کردن هزینه آن ، میزان ریسکتان را بررسی کرده اید؟

    ولی درحال بیایم به سرویس پیامک انبوه نگاهی بیندازیم و ببینیم در مقابل هزینه ای که می کنیم ، چقدر پتانسیل کسب و کارمان یا خدماتمان یا در برندینگ ما تاثیرگذار است:

    شما فرض کنید که شما ۱۰۰ پیامک در سطح محل سکونت خود ارسال می کنید و هزینه این ۱۰۰ پیامک ۱۰۰۰ هزارتومان باشد ولی اگرکمی فکر وتامل بکنید می بینید از این ۱۰۰ پیامک به راحتی ۱۰ نفر مشتری شما می شوند که ۱۰۰۰۰ برابر این هزینه ای که کردید سود کسب می کنید و ۹۰ نفر شما را به خاطر می سپارند و ناخودآگاه کالا یا خدمات شما را به دیگران توصیه می کنند و دقیقا همین اتفاق برای شما افتاده است که درحال حاضر شما خیلی از پیامک های تبلیغاتی را که دریافت می کنید را ، مجذوب بعضی از آنها می شوید و بعضی از همان تبلیغات را ناخودآگاه در یک دورهمی یا نشست دوستانه در وقت مناسب به دیگران توصیه می کنید.

    پس به تاثیر فوق العاده سرویس پیامک واقف شدیم.برای استفاده از سرویس های با کیفیت و متفاوت به وب سایت مخابرات به نشانی http://www.mokhabratpayam.ir مراجعه نمایید.خودم برای آموزشگاهم از این وب سایت استفاد میکنم و بسیار راضیم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست