تبلیغ موثر

زمانی که در کار طراحی سایت بودم در یکی از روزنامه ها تبلیغی دادم و نوشتم که ۵۰ درصد تخفیف ویژه صاحبان کسب و کار. آن موقع با اصول تبلیغ موثر آشنا نبودم. اتفاقی که افتاد این بود که بعد از چندین روز تبلیغ و هزینه کردن یک نفر هم تماس نگرفت که قیمت را بپرسد چه برسد به سفارش.

 

 

چرا باید تبلیغ موثر داشته باشیم

زمانی که شما برای تبلیغات هزینه میکنید این هزینه باید به بهترین نحو برای جذب مشتریان استفاده شود پس خیلی مهم است که شما از موثرترین شیوه برای تبلیعات استفاده کنید. فردی با یک میلیون هزینه برای تبلیغات میتواند ۲۰ میلیون پول بسازد و در مقابل فرد دیگری ۲۰ میلیون تبلیغ میکند اما یک میلیون هم عایدش نمیشود چرا چون با اصول تبلیغ موثر آشنا نیست

 

اما چگونه باید از تبلیغ موثر داشته باشیم

 

تبلیغ موثر و بازار هدف

بازار هدف شما، افرادی هستند که به کالا یا خدمات شما نیازمندند هرچه بازار هدفتان را بهتر بشناسید بیشتر میتوانید به آنها بفروشید. به عنوان مثال شما باید بدانید که بازار هدفتان

  1. بیشتر چه تیپ شخصیتی دارند؟
  2. برونگراها بیشتر هستند یا درونگراها؟
  3. چه سن و سالی دارند؟
  4. بیشتر مرد هستند یا زن؟
  5. چه نیازهایی دارند؟
  6. کالای شما چگونه میتواند مشکلشان را حل کند؟

 

مکان و تبلیغ موثر

پس ار اینکه دید درستی نسبت به بازار هدفتان پیدا کردید گام بعدی این است که به این سوال پاسخ دهید که

 

کجا میشود بازار هدفتان را پیدا کرد؟

 

بعضی مخاطبها بهتر است که از رسانه های مثل تبلیغات بنری برایشان استفاده کرد مثلا یکی از بهترین فرصتها برای کسب وکار های بزرگ تبلیغات بنری در همایشهای بازاریابی است. چرا ؟ چون بیتشر صاحبان کسب و کار در این همایشها شرکت میکنند و اگر شما بتوانید آنها را راضی کنید به مشتریان بزرگی دست پیدا خواهید کرد

 

همین گامهای ساده میتواند، میتواند تبلیغات شما را به شدت موثر کند. منتظر شنیدن خبرهای موفقیت شما هستیم

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • با سلام
    مقاله شما بسیار عالی بود بخصوص که در این مقاله فرمودید که بر اساس تیپ شخصیتی بازار هدفمان را بشناسیم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست