بهترین روش فروش بیمه عمر

در مقاله آموزش فروش بیمه عمر  از تجربیات خودم در برخورد  با آن شخص بیه گذار در فروش بیمه عمر گفتم و اشتباهاتش را طی سه قانون برای شما مطرح کردم. در این مقاله قصد دارم در مورد بهترین روش فروش بیمه عمر صحبت کنم.

 

چرا باید به دنبال بهترین روش فروش بیمه عمر باشیم؟

روشهای زیادی برای فروش بیمه عمر مطرح میشود. خیلی ها به بی راهه شما را میبرند اما بعضی ها کسب و کار شما را متخول میکنند. اینجا بهترنی روش فروش بیمه عمر برای شما شرح داده میشود.

 

تا خالا شده یک نفر کنار خیابان از شما پول بخواهد؟ آیا همیشه به او کمک کرده اید؟ در فروش هم به همین گونه است تا مشتری به شما اعتماد نکند حاظر به دادن پول نمیشود مخصوصا برای فروش بیمه عمر که یک کالای ملموس نیست.

بهترین روش فروش بیمه عمر

اما راه چاره برای فروش بیمه عمر چیست؟

اولین گام این است که شما به هیچ شرط و شروطی یک کار خوب برای دیگران انجام دهید به عبارت دیگر باید کمی خدمات رایگان بدهید. مثلا در ترشی فروشی های منطقه چابهار همه ی آنها به محض وارد شدن به مغازه به شما زیتون رایگان میدهند تا شما تست کنید. در پیتزا فروشی ها مطرح به شما تکیه ای  از پیتزا میدهند تا شما میل کنید.

 

انها که کالای ملموس میفروشند از این روش ها استفاده میکنند پس شما بیشتر محتاج استفاده از این تکنیک هستید

 

همین الان برای خودتان لیستی از خدمات رایگان تهیه کنید که میتوانید به عموم افراد بدهید

 

گام دوم در فروش بیمه عمر : پل بسازید

دارن هاردی ناشر محله موفقیت آمریکا در کتاب قطار وحشت کار آفرینی اش میگوید که مانند بازاریابان مبتدی نباشید که بدون هماهنگی به یک شخص مراجعه میکنند و از او میخواهند که بخرد. خب معلوم است که از شما خرید نمیکند

 

به دنبال مشتریان باشید که دو شرط زیر را داشته باشیند

اول : به بیمه عمر شما نیاز داشته باشند (که تقریبا برای همه اینگونه است)

دوم : یک رابط بین آن شخص و شما باشد

و این یعنی پل

 

رابط شما با شخص تماس میگرد و شما را معرفی میکند و شما بعد از این ارتباط به آن شخص مراجعه میکنید

 

شما خودتان به شخص مستقیما به شخص مراجعه نمیکنید بلکه توسط شخص دیگری به او معرفی میشوید و بعد به او مراجعه میکنید. در این روش ارزش ذهنی شما به عنوان یک فروشنده بیمه عمر نزدشخص بالا میرود. و همین موضوع باعث میشود که شخص حاضر باشد از شما خرید کند. این بهترین روش فروش بیمه عمر است

 

شخصیت شناسی در فروش برای فروش بیمه عمر فراموش نکنید

تصور کنید که شما میتوانید درون شخص را ببینید اینکه چگونه او راضی میشود چگونه باید برای او خدمتتان را شرح دهید و اصلا او چگونه قانع میشود. همه ی اینها در مبحث شخصیت شناسی در فروش جای میگیرد.

 

 

 

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید

فهرست