آموزش فروشندگی مبلمان
فروشندگی مبل از خاص ترین انواع فروشندگی است. معمولا در فروشندگی مبل، فروشنده با یک یا چند مشتری رو به رو است.
چرا باید فروشندگی مبل را بدانیم؟
آیا تا کنون به پست مشتری خورده اید که از شما نخریده و در نهایت از یکی از رقبایتان خریده؟ اگر آری جواب شماست این مقاله را از دست ندهید
فروشندگی مبل یکی از سختترین نوع فروشندگی هاست
چیزی که کار را سخت میکند معمولا این است که تعداد زیادی مبل جلوی مشتری است و ناخود آگاه چه بخواهد چه نخواهد محو تماشای هرکدام میشود. مشکلش چیست؟ مشکل اینجاست که ذهن ما برای خرید توانایی تمرکز روی سه گزینه را دارد. نه ! بگذارید اصلاحش کنم توانایی تمرکز روی نهایتا سه گزینه را داراست. از طرفی مغازه ای که در آن مبل نباشد دیگر مغازه مبل فروشی نیست.
پیشنهاد من برای فروشندگی مبل
مشتری وارد مغازه شما میشود چرخی توی مغازه میزند. مبل ها را نگاه میکند. به محض وارد شدن مشتری به او سلام کنید لبخند بزنید و به او خوش آمد بگویید. بعد از آن اجازه دهید مشتری هر کاری دلش خاست انجام بدهد. تا به سوال پرسیدن برسد. معمولا سوالی که میپرسد این است ببخشید این مبل چند قیمت است؟
در فروشندگی مبل اگر به سوال او در مورد قیمت مبل پاسخ دهید فاتحه این فروشتان را بخوانید
اما چگونه جواب ندهیم؟ کافی است به او بگویید ” به شما تبریک میگویم که اینقدر خوش سلیقه هستید این مبل یکی از ….. ترین مبل های ماست (جای خالی را خودتان پر کنید) و در عین حال کیفیفت خوبی دارد قیمت مناسبی هم دارد ولی سوال من این است آیا میخواهید معیار شما برای انتخاب مبل فقط قیمت باشد؟ خواهش میکنم تشریف بیاورید بشینید تا باهم بهترین گزینه را انتخاب کنیم. حضور شما اینجا هم به معنی خرید کردن حتمی از ما نیست”
یک هفته این جمله را تست کنید و معجزه اش را در کسب و کارتان ببینید
مرحله ی آخر فروشندگی مبل
مشتری را با احترام روی کاناپه بشانید و خودتان سمت چپ یا راستش بشینید. بعد با سوالات مناسب به سمتی پیش بروید که نیازش را تشخیص داده و در انتها سه گزینه به او پیشنهاد کنید. و از این سه گزینه هر کدام که باب میل او بود برایش پیش فاکتور کنید. مطمئن باشید با این روش تعداد زیادی از بازدید کننده گان را به مشتری تبدیل میکنید
امیدوارم از این مقاله در مورد فروشندگی مبل لذت برده باشید
جستجو در مطالب سايت
در چه زمینه مایل به خواندن مطلب هستید؟
- آرامش بخش
- آرایشی و بهداشتی
- احساسی
- انگیزشی
- بازاریابی
- برونگرایی
- تبلیغات
- جزئی نگری
- داوری کننده
- درونگرایی
- رستوران و فست فود
- روانشناسی فروش
- شخصیت شناسی
- فروشندگی
- فروشندگی کاشی و سرامیک
- فروشندگی موبایل
- کسب و کار
- کلی نگری
- کافی شاپ
- گزارش سمینارها و کلاس ها
- مذاکره
- مشتری مداری
- معرفی کتاب
- معرفی محصول
- منطقی
- منعطف
سبد خرید
ده هزار تومن اعتبار رایگان:
با وارد کردن ایمیل خود
ده هزار تومان اعتبار رایگان دریافت کنید
با این اعتبار میتوانید از محصولات سایت خرید کنید
!فقط دو ساعت
این کوپن فقط دو ساعت اعتبار دارد
کوپن تخفیف برایتان ایمیل شد همین الان به ایمیل خود سر بزنید
۱۰ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید
سلام.هزینه حضوردرکلاسهاوارتباط باشماچگونه است؟
سلام
وقت بخیر
برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۹۹۶۸۶۴۷۲ تماس بگیرید
موفق باشید
ممنون عالی بود
ممنون از شما
ممنون اطلاعات کاملی بود
سپاس
خیلی کامل و عالی بود فقط برای مرحله اخر چ سوالایی باید پرسیده شه ؟ میشه مثال بزنید لطفا
ممنون از شما
به عنوان مثل به او بگویید که این مبل را برای چه محلی تهیه میکنند خانه ویلا یا محل کار
بعد از آن از او بپرسید که به عنوان مثال کاربری که برای این مبل در نظر میگیرید بیشتر راحتی خودتان ملاک است یا مهمان
و سوالاتی از این قبیل
هر ما در محصول آموزش فروشندگی مبلمان کاملا این مباحث رو شرح داده ایم
از طریق لینک زیر میتوانید وارد صفحه توضیخات محصول شوید
http://baambti.ir/product/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d9%85%d8%a8%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86/
سلام. خیلی خوب و کاربردی بود
سلام ممنون از حسن نظر شما